Štítky

úterý 30. ledna 2018

Jsem tu

Čau! Ahoj!

Jsem "Z". Což se dá vyslovovat jako "Zí", "Z", "Zet" a "Zorro" a je mi celkem fuk, jak to budete vyslovovat vy, protože mi takhle v reálným životě stejně nikdo neříká (takže tímhle způsobem si vlastně plním svůj tajný sen o záhadné a cool přezdívce).
Jsem Z a už asi tak 3 roky žiju v Dánsku, protože v maturitním ročníku jsem dostala spásný (v rámci mezí spásný,jasný) nápad odjet studovat do zahraničí. A jako správná socka jsem si vybrala Dánsko, protože je tu studium zadarmo. Jo a navíc vám všechny super agentury řeknou, jak je bezva si tady najít práci a dostávat od Dánska takzvaný státní grant SU ve výši asi 20 000 CZK měsíčně. Co vám žádný super agentury neřeknou ale je, že váš spásnej nápad sem odjet studovat vlastně není vůbec spásnej, ale spíš tak trochu úplně debilní.
Tímhletím odstavcem jsem chtěla říct že asi budu převážně psát o Dánsku a mým velmi hygge dánským životě a taky to, že jsem dost salty, negativní a pesimistická. Tyto své (zlo)zvyky se snažím někdy regulovat abych teda podle zákona přitažlivosti nebyla úplně v prdeli, ale někdy se nedaří. 

Amen. (nejsem nábožná, jenom nemám ani špetku sebereflexe a respektu). Double amen na to.


Žádné komentáře :

Okomentovat