Štítky

sobota 10. února 2018

Nebuďte aktivní a efektivní

Protože například já jsem z toho pak děsně utahaná. A nebo jsem prostě jenom šunka/máslo/fajnovka.
Literally jsem teď měla 2 náročnější dny:
tired fuck my life GIF by TV Land
Pondělí
Škola na 12.
Rovnou ze školy pak do práce do 20.

Úterý
Oukej, nebyla škola, ale! Jak jsem si řekla, že budu efektivní šprtka a číst všechny materiály na všechny hodiny, a že ještě do toho budu úžasná přítelkyně, tak se to začlo všechno něják kumulovat.
Tak jsem ráno vstala a než jsem šla do posilovny (nechodím do posilovny, ale v průměru tak jednou za 3 týdny dostanu nápad se tam jít kouknout), tak jsem se učila, no a po posilovně jsem zařizovala ve městě a pak šla po rychlo obědě zase rovnou do práce, no a když jsem přišla z práce, tak jsem se zase učila.

Středa
Škola na 9., domů jsem se pak dostala až v 16 a něják to na mě začlo padat. Celý odpoledne jsem byla pěknej zombík a nejenže jsem nezvládla přečíst kapitolu na čtvrtek, ale ještě k tomu jsem nebyla ani dokonalá přítelkyně a celkově jsem byla děsně podrážděná.
Tak jsem šla spát brzo.

Co z toho plyne:
Jak někomu může stačit míň než 8 hodin spánku?
Pro to, abych byla ideálně vyspaná já, potřebuju tak 9 hodin. A protože jsem 9 hodin spánku/noc neměla, tak jsem byla logicky fakt utahaná (to že jím pizzu na oběd i na večeři a nedostávám potřebný živiny, to bych sem netahala).

Takže moje rada:
Oukej, buďte aktivní, ale tak přiměřeně. A jestliže je někdo hyperaktivní a celej den lítá a stejně není unavenej, to neznamená, že vy jste šunky. Vy jste totiž normální lidi. To oni jsou trochu...hm...speciální.
A ano, chápu, že něčí život takhle vypadá dennodenně a nestěžuje si. Jenže já si stěžuju, a ráda.
Takže:
sloth deal with it GIF
Jo a vymyslela jsem super vtip.
Chceme jet s přítelem na výlet do Černobylu.
Ale až budu těhotná.
Abychom měli památku na celý život.
Děkuji, to vám snad trochu prozradilo, co za člověka já vlastně jsem. 

Žádné komentáře :

Okomentovat