Štítky

úterý 27. února 2018

Vejlet do Londýna


...spíš vejlet na Sibiř.
Jeli jsem s přítelem na výlet do Londýna, protože jsme koupili asi tak před tisícem let levný letenky, protože proč ne a protože ráda trávím čas chozením po městě v té největší zimě (ironie).
Ono v celku není moc co vyprávět, nějaký drama se nám dost vyhnulo a vzhledem k tomu, že naše oblíbená aktivita je ležet v posteli a sledovat videa přičemž se pak jít na hodinu pocourat ven, tak jsem ani žádný drama nevyhledávali.

Je mi celkem jasný, že každej už v Londýně byl a všechno viděl, tak na co to tady budu psát, žejo. Spíš jsem chtěla zmínit zážitky a poznatky, co si asi já budu pamatovat nejvíc.

1. první den bylo teplo! Bylo takový teplo, že jsem si myslela, že tak bude i pozbytek týdne.
teplo v mým pojetí = nemusím mít čepici na hlavě, ale jenom záložně v batohu.

2. druhej den byla zima! Byla moc zima.

3. Brighton je krásnej. Jo a kariéra gamblera asi nic moc pro mě, nelíbí se mi myšlenka, že jsme prohráli peněz na jeden oběd nebo na dvě kafe.

4. jsem neurotická. Velmi moc neurotická a mýmu příteli to přijde cute, vtipný, nevadí mu to a vlastně je mu to jedno Tak teď kdo z nás dvou je divnější.

5. Měla jsem meeting v Londýně kvůli možné stáži. No a dostala jsem to (ne menstruaci, nýbrž to místo internisty). Takže v srpnu se stěhuju/ jeme na 3 měsíce do Londýna, což zní sice strašně cool, ale až budu zas týden před odjezdem zvracet z nervozity, že nemám kde bydlet, tak už to tak cool nebude. Aneb, proč to dělat jednoduše (třeba placená stáž v hotelu na Kanárech i s ubytováním a stravou), když to jde složitě (neplacená stáž v Londýně bez ubytování a stravy). Ale jinak jsou moje životní rozhodnutí fakt dobrý.

6. infrastruktura v Dánsku pls. Přiletěli jsme do Billundu asi s půlhodinovým spožděním 22:50 v pátek večer. Autobus nám ujel, a další jel za půl hoďky. Krása nádhera, až na to, že nám navazující vlak jel až 1:30. Takže jsme hodinu čekali na letišti a pak asi dalších 45 minut na nádraží v zasrané kose až nám přijede vláček. Domů jsme se dostali ve 3:00 s tím že na letiště v Londýně jsme jeli 15:30. Cestování je zkrátka radost!


Žádné komentáře :

Okomentovat